Zorganizovat úspěšnou konferenci není snadné. Víme, kde vám to klapne!

Uspořádání konference či jiné akce, které se zúčastní větší počet osob, není snadné. Musíte zajistit kvalitní program a najít vhodné prostory s nezbytnou technikou a doprovodnými službami. Chcete-li výrazně ušetřit, vyplatí se vám využít komplexních služeb některého z hotelů, které jsou na konání těchto eventů uzpůsobeny. Mezi nejoblíbenější místa v Praze patří čtyřhvězdičkový Hotel Belvedere.

Místo s jedinečnou atmosférou

Vyberete-li si pro pronájem konferenčního sálu Hotel Belvedere, nebudete litovat. Stylové prostředí je jedním ze základních aspektů, na které by měl brát zřetel každý organizátor. Pražský hotel stojí mezi ulicemi Milady Horákové, ulicí Františka Křižíka a ulicí Letohradská. Monumentalistická stavba byla vybudována v roce 1922 a v roce 1935 dostavěna ve funkcionalistickém stylu. Robustní budova je nepřehlédnutelná a disponuje perfektním zázemím pro menší i větší akce.

Jaké prostory si můžete pronajmout?

Pražský hotel nabízí rozsáhlé konferenční prostory o celkové kapacitě až 400 osob. Jedná se o 4 různé konferenční sály a místnosti. V případě zájmu si je můžete pronajmout včetně technického vybavení včetně dataprojektoru s plátnem, ozvučení s mikrofonem, flipchartem a tlumočnickou kabinou. Pokrytí vysokorychlostním internetem je samozřejmostí.

 

Kapacita největšího společenského sálu se dle způsobu využití pohybuje od 120 do 300 osob. Do prostoru ses vstupuje samostatným vchodem z ulice a jeho nedílnou součástí jsou 2 bary, pódium a parket.Hotel Belvedere má co nabídnout také zájemcům o menší prostory pro konference v Praze. Pro dané účely je vhodným řešením Club Memphis s kapacitou až 80 osob, vlastním barem, pódiem a přilehlým salonkem.

Chcete se o možnostech uspořádání konference v Hotelu Belvedere Praha dozvědět více? Informace a fotogalerii najdete na www.hotelbelvedereprague.cz.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.